logo Stichting D-Dog

plaatje doppen

Depot Noord-Holland

Doppen inzamel Depot Noord-Holland

Sinds juni 2022 ben ik de coördinator voor doppeninzamelpunten in de provincie Noord-Holland, mijn naam is Jan van der Borden.

In Amsterdam ben ik in 2017 begonnen met een inzamelpunt in mijn voormalige werklocatie, het BovenIJ Ziekenhuis in Noord en na mijn 'pensioen' heb ik het initiatief genomen om een openbare inzamelbak voor doppen te plaatsen op de rotonde Slotermeerlaan / Burg. Röellstraat in Nieuw-West. Deze staat er sinds begin 2020 en levert ongeveer 1 kilo doppen per dag op.

Omdat 'afval' mijn hobby is en er veel afvalinitiatieven zijn in Nieuw-West, heb ik met veel anderen het VuilnisOproer Nieuw-West opgericht, waarvan ik nu de voorzitter ben.

Voor het transport van doppen zoek ik nog vrijwilligers, opdat de doppen van verschillende inzamelpunten die nog niet worden weggehaald naar inzamelpunten worden gebracht waar al wel transport voor is geregeld. Heb je interesse om hieraan een bijdrage te leveren, neem dan contact met mij op.

Klik op het kaartje voor de actuele inzamelpunten.

Je kunt Jan van der Borden bereiken via deze contactknop.